2017. február 28., kedd

Bakelit lemezek - Jelenlegi ára: 300 Ft

Sok bakelit kislemezt ajánlok megvételre, melyek nagymamám hagyatékából maradtak ránk. Listát írok. A lemezek állapotáról nem tudok semmit, legutóbb még hallgathatóak voltak, semmi bajuk nem volt. Néhányról töltök fel képet. Leginkább magyar előadók lemezei:
Örökzöld slágerek, Mindenkinek van egy álma: Fénes Szabolcs dalai, Hyppolit és társay, Csak a szépre emlékszem, Szalmaláng-Breitner János dalai, Simándy József, Bob herceg-Lili bárónő, Marica grófnő, Sas-taps..., Más ez a szerelem, Bágya András dalai, Csókos asszony (Vígszínházi változat), Magyarországi madárhangok, Záray-Vámosi: Nekünk találkozni kellett, Solti Károly: Magyar dalok, Magyar nóták, Csak egy kislány van a világon, Presszó rock, Záray-Vámosi, Záray-Vámosi: Ketten az úton, Záray-Vámosi: Köszönet a boldog évekért, Záray-Vámosi: Ének az esőben, Baracknyílás idején-Horváth Jenő dalai, Szécsi Pál: Violák, Kislány a zongoránál és társai... -Szenes Iván tollából, Koós János: Jubileum, Korda György, Sárgul a falevél, Írt nekem a szeretőm, Karády Katalin, Kabos, Zerkovitz dalok, Szeressük egymást gyerekek..., Nótacsokor, Réten, réten, Vörösbort ittam az este, Szalay László: Magyar dalok, Holdas éj a Dunán... Eisemann Mihály dalai, Ez megér egy estet, Ákos Stefi, Payer, Csongrádi Kata: Millió rózsaszál, Zalatnay Sarolta: Nem vagyok én apáca, Lajtai Lajos dalaiból, Ajándék volt minden perc és óra-Tolnay Klári énekel, Sajnos szeretem-G Dénes György slágerei, Te meg én-Huszti Péter-Piros Ildikó, Találkozás egy régi szerelemmel, Álmaimban valahol...
A szállításban rugalmas vagyok, üsse le, megbeszéljük.

Jelenlegi ára: 300 Ft
Az aukció vége: 2017-03-20 20:57 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése